deviere de personalitate

deviere de personalitate
hard_to_impress_me

vineri, 26 martie 2010

condamnarea pe viata

M-am trezit si tot totul se misca in jurul meu,stii senzatia aia nesuferita de teama combiata cu nesiguranta si necunoastere ,e urat sa fii speriat de ceva groaznic dar sa nu sti ce este acel ceva lucru pt ca abia te-ai trezit si nu stii ce se intampla...nimik nu se intampla de fapt e gol in jurul meu....cad cu viteza adanc si iar ma trezesc ,dar acum lacrimez,e mult prea liniste ,cel care pana acum ma innebunea ,cel care m-a facut sa spun te iubesc si sa tremur la orice sarut acum nu este langa mine....prea liniste si asta imi misca tot universul ,imi zdruncina toata zidurile si misca placile tectonice din toata planeta...simt ca ma lasa puterea dar ma ambitionez sa ma ridic in picioare si cu toti nervi mei tot junghiul din genunchi care poarta o dulce molesala in durerea provocata m-au ingenunchiat....De ce mai lacrimez,of de ce ma mai ridic,de ce ma mai trezesc daca totul am pierdut?Stiu ..stiu...stiu eu vb aia Viata merge inainte dar merge daca mai vreau daca mai am nevoie daca imi mai pasa daca mai e ceva care sa imi aduca zambete in suflet nu pe buze(mai ales din alea reci din respect care nu le suport!) Da si mai vreau mai pot mai am nevoie mai am de ce dar nu mai au alti nevoie...mi-e prea dor,un dor ce ma arde,ma inabuse si imi taie suflarea,ma ingenunchiaza ,ma chinuie si in somn cu cosmare imsiropate cu imaginea ta!Stiu cine esti ! Stiu unde esti!Stiu si ce faci si ce iti place si ce vrei si doresti!Tu nu ma stii,sau nu ma mai sti sau nu sti de ce simt eu sau te faci ca nu vezi,dar vei ramane secretul meu,vei ramane acolo mereu si regret cateodata ca nu iti pot spune!Inca astept si astept si DOARE!!!!

P.S.:celor curiosi pls nu comentati si nu trageti concluzi!

Niciun comentariu: